Strach z práce
Za úpravu a gramatiku odpovídá autor.
Klientka měla nastoupit na suplování za nemocnou paní učitelku do ZŠ. Klientka však trpěla obavami, že při jistých úkonech bude mít nepříjemné pocity, jelikož již delší dobu denně na škole nepůsobila.
Měla obavy z:
1) Hluku při službách o přestávkách na chodbách školy
2) Vyrušování dětí v hodinách
3) Služby v jídelně
4) Práce s elektronickou třídní knihou
1) Klientka popisovala, že má vnitřní třes z toho hluku, rámusu na chodbě o přestávce.
Tak jsme začaly ťukat:
I přesto, že mám vnitřní třes z hluku na chodbě o přestávkách, mám se ráda a přijímám se.
I přesto, že cítím vnitřní neklid z hluku na chodbě o přestávkách, mám se ráda a hluboce se oceňuji.
I přesto, že mám po celém těle třes, mám se ráda a přijímám se
Udělaly jsme 2-3 kolečka a klientka se již nepociťovala vnitřní neklid. Dokonce se na to těšila a usmívala se.
2) Klientka se obávala neposlušných žáků, kteří by ji mohli při hodinách vyrušovat tím, že si budou povídat a nebudou dávat pozor. Z předchozích zkušeností věděla, že ji vždy v tyto okamžiky rozbolela hlava.
Tak jsme začaly ťukat:
I přesto, že mě rozbolí hlavy z toho, jak děti vyrušují, mám se ráda a přijímám se.
I přesto, že mi hrozně bolí hlava z toho, jak děti vyrušují v hodině, mám se ráda a hluboce se oceňuji.
I přesto, že mi bolí hlava z toho, jak děti v hodině vyrušují, mám se ráda a přijímám se.
Udělaly jsme opět 2-3 kolečka a klientka získala pocit, že situaci zvládne bez bolesti hlavy a začala se těšit na hodiny.
3) Klientka se bála toho, aby zvládla děti při službě v jídelně, aby tam nebyl velký hluk. Jinak se bála, že by mohla mít žaludeční neurózu a vředy.
Tak jsme začaly ťukat:
I přesto, že mám strach, že z hluku v jídelně dostanu žaludeční neurózu, mám se ráda a plně se přijímám.
I přesto, že mám strach, že z hluku při jídle budu mít žaludeční vředy, mám se ráda a hluboce se oceňuji.
I přesto, že mám strach, že z hluku v jídelně budu mít žaludeční neurózu, mám se ráda a plně se přijímám.
Udělaly jsem 2-3 kola a strach z vředů i neurózy přešel a klientka se začala těšit na obědy ve škole.
4) Nyní jsme začaly řešit obavu z toho, jak klientka zvládne práci s elektronickou třídní knihou. Klientka si moc nevěřila s prací s počítačem, tak se bála i nového systému evidence třídní docházky. Klientka si připadala, že je hloupá, když to neumí.
Začaly jsme ťukat:
I přesto, že jsem hloupá, že neumím ovládat el. třídní knihu, mám se ráda a plně se přijímám.
I přesto, že se cítím hloupě, že neumím pracovat s el. třídní knihou, mám se ráda a hluboce se oceňuji.
I přesto, že jsem hloupá, že neumím ovládat el. třídní knihu, mám se ráda a přijímám se.
Udělaly jsme 2-3 kola a zaťukaly jsme do energetického systému, že se může zeptat svých kolegů, jak se to dělá, že na tom není nic zvláštního apod. Klientka po ukončení již z toho neměla obavu a celkově se začala do práce více těšit.
Nicol Mlynáriková, terapeut energetické psychologie & EFT, kouč úspěchu
Zelená Medicína
Poradenské a diagnostické centrum
Holandská 119, Beroun
Tel: 605 243 107
Klientka měla nastoupit na suplování za nemocnou paní učitelku do ZŠ. Klientka však trpěla obavami, že při jistých úkonech bude mít nepříjemné pocity, jelikož již delší dobu denně na škole nepůsobila.
Měla obavy z:
1) Hluku při službách o přestávkách na chodbách školy
2) Vyrušování dětí v hodinách
3) Služby v jídelně
4) Práce s elektronickou třídní knihou
1) Klientka popisovala, že má vnitřní třes z toho hluku, rámusu na chodbě o přestávce.
Tak jsme začaly ťukat:
I přesto, že mám vnitřní třes z hluku na chodbě o přestávkách, mám se ráda a přijímám se.
I přesto, že cítím vnitřní neklid z hluku na chodbě o přestávkách, mám se ráda a hluboce se oceňuji.
I přesto, že mám po celém těle třes, mám se ráda a přijímám se
Udělaly jsme 2-3 kolečka a klientka se již nepociťovala vnitřní neklid. Dokonce se na to těšila a usmívala se.
2) Klientka se obávala neposlušných žáků, kteří by ji mohli při hodinách vyrušovat tím, že si budou povídat a nebudou dávat pozor. Z předchozích zkušeností věděla, že ji vždy v tyto okamžiky rozbolela hlava.
Tak jsme začaly ťukat:
I přesto, že mě rozbolí hlavy z toho, jak děti vyrušují, mám se ráda a přijímám se.
I přesto, že mi hrozně bolí hlava z toho, jak děti vyrušují v hodině, mám se ráda a hluboce se oceňuji.
I přesto, že mi bolí hlava z toho, jak děti v hodině vyrušují, mám se ráda a přijímám se.
Udělaly jsme opět 2-3 kolečka a klientka získala pocit, že situaci zvládne bez bolesti hlavy a začala se těšit na hodiny.
3) Klientka se bála toho, aby zvládla děti při službě v jídelně, aby tam nebyl velký hluk. Jinak se bála, že by mohla mít žaludeční neurózu a vředy.
Tak jsme začaly ťukat:
I přesto, že mám strach, že z hluku v jídelně dostanu žaludeční neurózu, mám se ráda a plně se přijímám.
I přesto, že mám strach, že z hluku při jídle budu mít žaludeční vředy, mám se ráda a hluboce se oceňuji.
I přesto, že mám strach, že z hluku v jídelně budu mít žaludeční neurózu, mám se ráda a plně se přijímám.
Udělaly jsem 2-3 kola a strach z vředů i neurózy přešel a klientka se začala těšit na obědy ve škole.
4) Nyní jsme začaly řešit obavu z toho, jak klientka zvládne práci s elektronickou třídní knihou. Klientka si moc nevěřila s prací s počítačem, tak se bála i nového systému evidence třídní docházky. Klientka si připadala, že je hloupá, když to neumí.
Začaly jsme ťukat:
I přesto, že jsem hloupá, že neumím ovládat el. třídní knihu, mám se ráda a plně se přijímám.
I přesto, že se cítím hloupě, že neumím pracovat s el. třídní knihou, mám se ráda a hluboce se oceňuji.
I přesto, že jsem hloupá, že neumím ovládat el. třídní knihu, mám se ráda a přijímám se.
Udělaly jsme 2-3 kola a zaťukaly jsme do energetického systému, že se může zeptat svých kolegů, jak se to dělá, že na tom není nic zvláštního apod. Klientka po ukončení již z toho neměla obavu a celkově se začala do práce více těšit.
Nicol Mlynáriková, terapeut energetické psychologie & EFT, kouč úspěchu
Zelená Medicína
Poradenské a diagnostické centrum
Holandská 119, Beroun
Tel: 605 243 107